Juiced Scorpion X niedawno zastąpił oryginalny motorower Scorpion i oferuje nowe ulepszenia, które poprawiają i tak już mocne wejście na rynek. Głównym z tych ulepszeń jest włączenie mocniejszego silnika i większej baterii.
Bateria
Scorpion X odziedziczył silnik RetroBlade opracowany wspólnie przez Juiced i Bafang. Silnik ten został zaprojektowany tak, aby osiągać moc szczytową blisko 2000 W, gdy jest zainstalowany w jeszcze bardziej ekstremalnym e-rowerze HyperScorpion. Scorpion X jest młodszym bratem HyperScorpiona, więc nie może cieszyć się pełną mocą 2000 watów, ale i tak otrzymuje niezły (i całkiem zauważalny) wzrost mocy w stosunku do oryginalnego Scorpiona z zeszłego roku.
Juiced powie wam, że jego moc ciągła wynosi 750W, ale moc szczytowa jest naprawdę czterocyfrowa. Dzięki dodatkowej mocy i innym ulepszeniom, Scorpion X z pewnością pomoże Juiced utrzymać miejsce w czołówce stawki, jeśli chodzi o rowery elektryczne w stylu motoroweru.
Więcej niż tylko „więcej mocy
Dodatkowa moc jest fajna, nie zrozumcie mnie źle. Kiedy w zeszłym roku recenzowałem oryginalnego Scorpiona, moje główne spostrzeżenie brzmiało: „To świetny rower, ale czuję, że moc nie dorównuje jego niesamowitej konstrukcji”. Juiced musiało wziąć sobie tę opinię do serca, ale firma nie poprzestała na tym. Scorpion X otrzymał również szereg innych ulepszeń. Juiced standaryzuje się na baterie 52V, ale ostatnio zwiększyło minimalny rozmiar pakietu z 13 Ah do 15 Ah, zwiększając pojemność z 676 Wh do 780 Wh. To o 15% więcej baterii, czyli około 15% większy zasięg. Zainteresowany innymi e-bikami? Sprawdź: https://techpolska.pl/
Zasięg
Firma twierdzi, że maksymalny zasięg wynosi 55 mil (88 km). Jest to teoretycznie możliwe w najniższym ustawieniu wspomagania pedałowania, ale stwierdzam, że jazda w świecie rzeczywistym z różnymi działaniami przepustnicy i wspomagania pedałowania ląduje mnie gdzieś w połowie tego zasięgu. Mogę z łatwością przekroczyć granicę 30+ mil, jeśli dodam trochę pedałowania, co jest łatwe na Scorpionie X.
Spośród wszystkich dostępnych motorowerów elektrycznych Juiced jest jednym z lepszych modeli pod względem komfortu pedałowania. Nadal nie jest to typowy rower, ale jest całkiem niezły jak na standardy motorowerów. Na pewno nie masz uczucia kolan w pachach, które dają niektóre inne motorowery. Serwis o nowinkach technicznych https://techpolska.pl/ również pisze o najnowszych motorowerach.
Otrzymujesz również czujnik momentu obrotowego i czujnik kadencji, które współpracują ze sobą, aby zapewnić najbardziej realistyczne i naturalne odczucie wspomagania pedałowania. Ten czujnik momentu obrotowego to duża część tego, co sprawia, że Scorpion X jest naprawdę wygodny w pedałowaniu. A biorąc pod uwagę, że rower waży 100 funtów (45 kg), to cholernie dobrze, że jest wygodny w pedałowaniu na wypadek, gdyby kiedykolwiek zabrakło Ci baterii.